piątek, 30 stycznia 2015

Trwała- matowa pomadka do ust Lovely.

Trwała pomadka do ust od Lovely.




Witam chciałam Wam przedstawić pomadkę Lovely - Extra Lasting - z formułą długotrwałą,która idealnie pozwala wykończyć makijaż.Błyszczyk po aplikacji bardzo szybko wysycha, co dla mnie osobiście jest dość kłopotliwe i uciążliwe.Usta stają się bardzo suche choć kolor faktycznie trzyma się długo.Opakowanie jest naprawdę praktyczne, nie za duże, gąbeczka typowa dla tego typu błyszczyków. Zapach kojarzy mi się z  zieloną herbatą.



Jego minusy to : -usta wyglądają na poważnie wysuszone,
                          - zbyt szybkie wysychanie
                          - uczucie / wygląd spierzchniętych i niezdrowych ust


Jego plusy :       +Efekt ten utrzymuje się do momentu aż go nie zmyjemy
                          + opakowanie
                          + trwałość
                          + zapach
                          + cena



Jak dla mnie może być ale nie do częstego użytku ponieważ nie lubię kiedy moje usta są wysuszone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz