poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Maskara Rimmel Wonder’Full


  Witam.
Chciałabym się pochwalić nowym nabytkiem Maskarą Rimmel Wonder’Full.Zostałam wybrana do przetestowania maskar Rimmel Wonder’Full .Kiedy kurier przyniósł paczuszkę byłam mile zaskoczona jak elegancko zapakowano maskary.W środku znajdowała się elegancka koperta zapinana na rzep a w niej 2 maskary jedna dla mnie druga dla kogoś bliskiego oraz informacyjna ulotka w kształcie kropli.


 


 

 Moje pierwsze wrażenia po wyjęciu maskar były bardzo pozytywne zachwycił mnie jej kształt i złotawy kolor opakowania maskary.




Szczoteczka maskary Wonder’Full jest sylikonowa precyzyjnie otula tuszem każdą rzęsę z osobna.Nie skleja rzęs i nie pozostawia grudek.Łatwo się nakłada i wystarczy jedna warstwa.


 

Zawarty w niej olejek arganowy sprawia, że tusz niemal natychmiast przywiera do rzęs i ich nie skleja. Ma lekką konsystencję, nie obciąża rzęs i je odżywia. Po kilku dniach używania Wonder’Full’a zauważyłam wyraźną poprawę kondycji moich rzęs.





Jako recenzentka Rimmel Wonder’Full  stwierdzam że maskara jest godna polecenia :)




1 komentarz: